Турнир эрудит
мынадай сөзден басталды «Біз таланттарды іздейміз», орыс тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі Мухамеджанова Кульзада
Байзеновнамен өткізілген.
Іс-шараның мақсаты:
орыс тілі мен әдебиетін зерделеуге қызығушылық пен құрметтеу. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, топтағы
жұмыс дағдыларын дамыту. Горизонттарды кеңейту, білім, оқушылардың тілдік
дағдылары мен дағдыларын нығайту, тілге деген қызығушылықты тәрбиелеу,
толеранттылық. Ғалымдарды анықтау. Бұл оқиға орыс тіліндегі оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін мұғалім жүйесінің
жұмысының бір бөлігі болып табылады.
Мұғалім осы
іс-шараға көптеген алдын-ала дайындық жұмыстарын жүргізді: 9-11 сынып
оқушыларының түрлі топтары ұйымдастырылды, әртүрлі дәрежедегі қиындықтар туралы
тест сұрақтары жасалды.
Іс-шара осы
турнирдің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырудан басталды; турнирдің барлық
қатысушылары турнир ережелерімен және турнирді қорытындылаудың формасымен
танысты.
Оқытушы барлық
турнир қатысушыларының турнирге қатысуын ұйымдастырды: турнирде әркімнің осы
тапсырманы орындауына өзін-өзі дәлелдеу мүмкіндігі болды. Турда 3 команда 12
адам қатысты, турнирдің жақтастары жанкүйерлерді қолдады.
Ойын келесі
раундтан тұрды:
1.разминка «Алда кім?».
Сіз туралы
сөйлескеніңіз туралы білу үшін қажет жұмыстардан сызықты оқыңыз
Әдеби викторина
«Сіз білесіз бе?» Деген сұрақ. Бұл
сұрақтардың бірі болды: Мәскеудегі ескерткішке қандай қасиетті Болгаков қойды?
3. Әдебиетті тексеруші.
Егер сіз сенесіз бе, егер сенсеңіз, иә,
жауап беруге тура келеді
Объектінің суреті.
Бұл нысанды қандай қанат белгілермен
байланыстыратындығын анықтау керек, оның шығу тегіне түсіндіру.
Әдеби әңгімелер.
Жапырақтары сарыға айналған жылдың
уақытын атайтын зат есімін алыңыз; бірінші әріпті екінші жазбаны аяқтайтын
әріпті ауыстырыңыз және идентификациялық сыныбының суффиксін қосыңыз. Ақынның
аты-жөні алынады. Қайсысы? / Есенин /
6. Конкурс -
аудармашы.
Ескі сөздерді
заманауи тілге аударыңыз. Сіздің порекло деген не? / Ник /
7. Бәрі айнала.
Атақты жұмыстардың атауында барлық
сөздердің мағынасына қарама-қарсы қойылды.
8. Блиц-сауалнама
Ойынның жылдам
қарқыны материалды жақсы білу деңгейін көрсетті. Турнир кезінде стресстік
жағдайларды елеулі түрде жоятын ауыспалы әзіл мәселесі.
Осы іс-шараның
барлық қатысушыларының жоғары белсенділігін атап өту керек. Жауаптар анық болды,
бұл әділ қазылар алқасының назарын
аударған.нәтижесінде 9 сынып командасы женді, 11 сынып-2 орын,
10сынып – 3 орынға ие болды.
Мұндай іс-шаралар көкжиектерді, білімді,
тілді кеңейтуге ықпал етеді
оқушылардың дағдылары мен
дағдылары, орыс тілі мен әдебиетіне деген қызығушылықты тәрбиелеу,
толеранттылық. Олар командамызда жұмыс істеуді үйренеді, өз көзқарасын қорғауға
қабілетті болады, өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі дамытуға ықпал етеді.