Оқу пәндеріне сүйіспеншілік пен көңіл бөлудің
бір түрі - онжылдық ол оқушыларға пәнге деген қызығушылықты ғана емес, сонымен
қатар қосымша әдебиеттермен, сөздіктермен, анықтамалық материалдармен, танымал әдебиет
әдебиеттерімен жұмыс істеуді қалайды. Бұдан басқа, негізгі онжылдық - оқушылардың
жеке қасиеттерінің дамуына әсер етуі мүмкін оқу әрекеттерінің бір түрі. Сонымен
қатар оқушы өзін-өзі жүзеге асыруға тырысады, жоспарлау және өзін-өзі бақылау
дағдыларын дамытады, ол интеллектуалды қабілеттерін көрсетуі керек. Сабақтың күндігі
мұғалімдерге мектепте оқыған пәндердің маңыздылығын көрсету үшін жақсы
мүмкіндік болып табылады және сонымен бірге оқушылардың үлкен және қызықты
байқауы болып табылады. Пәндік онкүндіктің мақсаты:
- тақырыпқа қызығушылықты дамыту;
- оқушылардың зияткерлік және шығармашылық
әлеуетін дамыту;
- әртүрлі жастағы оқушылар арасындағы
қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Бұл онкүндіктің ашылуында көрініс көрінді. «Түрлі сөздер күні»
орыс тілі мен әдебиетінің онкүндігін ашты. (Бұл күні барлық сынып оқушылары
бір-біріне көптеген мейірімді сөз, сәлем, құттықтаулар айтуға тырысты).
Орыс тілі мен әдебиетінің онкүндігі 2017
жылдың 8-18 қарашасы аралығында «Әдебиет жолында» ұранымен өткізілді. Барлық
іс-шаралар алдын-ала бекітілген жоспарға сәйкес жүргізілді.
9 қараша Куропатникова Л.В. 5-сыныпта орыс тілінің ашық
сабағын «Корабль – призрак» тақырыбында өткізді.
Бұл сабақтың
мақсаты - мұғалімдерге Лидия Валериевна табысты жаңартылған бағдарлама туралы
сабақ көрсету.
16 қарашада Пасечник О.В ашық сабақ өткізді - 6 сыныпта орыс
тілінің презентациясы зат есімдері. Сабақ соңында оқушылар белсенділік танытты және сабақтың соңында жақсы нәтиже көрсетті.
Сол күні «Жетекші жұлдыз» атты сыныптан тыс іс-шара өткізілді. Фразеология еліне саяхат арқылы
оқушыларға қызықты және қызықты көрінді. Ольга 8-11 сынып оқушыларына белсенді жұмыс және фразеологияны жақсы білу үшін алғысын білдірді.
10 қараша күні мұғалімдер 5-11 сынып оқушылары үшін ең жақсы каллиграфиялық жазу конкурсын өткізді. Балаларға әдемі каллиграфиялық қолжазбамен оқушыларды қайта жазуға мәжбүр болған өзбек ақыны Сабир Абдулла, «Егер сіз тағдырды сатқыңыз келсе» деген поэмасымен ұсынылды. Бірақ оны әдемі
қолжазбалықпен қайта жазу оңай емес, бірақ хаттар, сюжеттерді (сілкілеудің қажеті жоқ) қадағалап, байқау
Каллиграфиялық
жазудың негізгі ережелері:
1) Тікелей түсіру;
2) үстелдің шетін емізікпен ұстамаңыз;
3) екі қолыңыз үстелдегі локте болуы керек;
Жігіттер жұмысын бастады, қаламды мықтап
қысып, жоғарыда айтылғандардың барлығын қатаң бақылап отырды
ережелер. Қаламның әріптері көптеген
студенттерде тіпті әдемі болып шықты.
Оқырмандардың «Менің сүйікті поэма» сайысы орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Куропятникова
Л.В., аға кеңесші МихайловскихА.Б., 5-11 сынып оқушылары үшін Дюсебаев А. 11 сынып оқушысы дайындалды. Балалар классикалық ақындардың өлеңдерін және олардың шығармаларын оқыды.
Байқаудың мақсаттары мен міндеттері:
- талантты балаларды анықтау және оларды
жүзеге асыру үшін жағдай жасау.
- балаларды әдеби және орындаушылық
әрекеттермен таныстыру.
- қатысушыларға ашық түрде бәсекелесуге
мүмкіндік беру
әдеби конкурс.
- көркемдікті дамытуда балалардың қызығушылығын
және қажеттіліктерін дамыту
жұмыс істейді.
Орыс тілі мен әдебиеті онкүндік аясындаөткізілетін барлық іс-шаралар балалармен жұмыс жасауға, оқушылардың
шығармашылық қабілеттерін және әлеуетін дамытуға бағытталған.
Онкүндіктің соңында, 17 қарашада барлық іс-шаралар қорытындысы шығарылды. Аптаның соңында барлық оқушылар дипломдармен, сертификаттармен, сертификаттармен, алғыс хаттармен марапатталды.